julen e öveeeer!

buuu nu e verkligen HEELA julen över...tooo saaaaid! igår va de pippans födelsedaaaag...skåååål å grattis! vi roade oss med att bjuda på pillan stick läppsyl haha! alla trodde de va vanligt... krook tog verkligen skit mkt läppsyl! krisse fick torka av sig på duken! haha lyckad tjejkväll! julklappsleken! slutade med att jag inte hade någon julklapp när de va slut! jag blev sur så jag fick pillans :) taaack! på hennes födelsedag å allt haha! hanöhus va as naaaajs! mkt folk som tusan...skit kul att träffa alla nötter igen =) den enda som saknades på kvällen va nog parke som va å firade jul med cp sebbe! tur för oss i å med vi fick skjus hem =) idag har jag tränat... spinning å bodypump.. hann inte käka frukost innan..så när jag kom hem kvart över 3 va jag måttligt hungrig haha! så idag har jag bara käkat frukost.. sen har jag käkat lite paradis chocklad nu till middag!... hälsosamt anna panna =)... nu ska jag lägga in mina kamera bilder å kolla lite på victoria secret shoooow! peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0