haaaallå!

fjärde advent <3 yeeeeey!! skrev ett inlägg i veckan men nåt gick snett så de försvann pallade inte skriva om! denna helgen har gott mega fort! i fredags va de vilodag för maj =) åkte hem till mamma å pappa å kollade på svenska hjältar galan! jag hade kunnat döda den jävlen som misshanlade emma så jävla mkt! jag blev as förbannad! fan sätt den horan i vilket fängelse som helst så hade dom dödat honom! precis vad han förtjännar! igår började jag dagen med ett spinning å ett cx pass! goood job! sen hem å käka frulle å sooofta! fixade hanö lauda biljetten med =) när vi hade stått i kö i 10 min kom ante fram å sa att vi måste gå ut å ta ut cash först! aaaaah nice one! sen va jag å pillan ute å gick för att diskutera kvällen! vi började festa ganska snart efter de! kinect hos mig först sen drog vi vidare till muhovic! naaajs kväll men jag va i säng klockan 12 efter att ha spytt som en idiot! haha! men tog maj upp imorse å tränade kvart i 11 sen va jag ute å gick en runda =) weeell done på bakfyllan =) seeen har jag å pillan stott på torget å väntat på att jag skulle få caaash! jag vann inte! nu har jag käkat å ska snart ut å gå med muuuursaaan! laaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0