God jul

Nu är julafton över! Buuuhuuuu!

Idag sov jag till halv 10! Har inte hänt på Gud vet när (tränar alltid helg morgnar) men jag å totte tog en sen film igår så va mega trött :)

Min julafton:
Började dagen med att ut å gå! Sen blev de frukost å lång dusch!
Mamma hämtade mig vid halv 1 då körde vi till morfar å önskade god jul sen vidare till kyrka å tände ljus å la gran hos mormor och önskade god jul såklart :)
Hem å fixade iordning mig sen åkte jag å byta julklapp med parke sen gjorde jag ett stop hos totte! Drack glögg å öppnade keeet! Fick en heldag av totte! Med go cart, bowling , mat å bio :) längtar!
Efter de körde jag (lite sen till Kalle) hem till falkvik, drack mer glögg å åt kolor!
Stack till Andreas vid halv 5 där vi firade jul tillsammans med lottas familj :)
Avslutade kvällen hos totte å Co.!

En annorlunda jul! En jul utan att farfar och morfar var med! Och antagligen sista julen med farmor <3 vilket verkligen suger!

Idag fyller pillan år! Graaattiiiiis! Ikväll ska vi fira :D
Nu ska jag sova sen ska jag upp å träna!

Puss haj häng daj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0