gääääsp!

fattar inte vf bloggen cpar! all text sitter ju ihop...palla läsa de i en enda gröt! idag e jag trött! kunde inte lägga maj föns 11 igår för min mobil cpade! vet inte hur många ggr jag skrek rakt ut: JAG HATAR IPHONE!! blev inte så mkt bättre för de =) konstigt! jobbat idag..tappat bort mina spiciale gloves! vågar inte fråga efter ett par nya (har bara haft mina i 2 veckor typ) ska sno stiffes när han inte märker nåt =D sen har jag ju tappat bort min cellprovslapp! slutade med att tackvare de får jag inte ta testet... får vänta tills våren... så nu tänker jag så här... tänk om jag typ har cancer å om jag hade tatt testet som i morgon så kan dom rädda maj men för att jag tappade bort lappen å inte får reda på de föns i vår så är det försent för maj! så med detta i åtanke så från å med idag är jag inte slarvig längre!!! neee nu får jag tagga å byta om sen gitta till träningen sen ska jag ut å gå med mens-pillan (hahahah internt) haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0