Dan förre doppardan!

Imorgon är det jul afton siiiiik!

Idag har de varit rätt slappt på jobbet aj laaajk! Bara jag å Stiffe som varit där, alla andra har jul ledigt :D
Vi överlevde båda två! Good Job! :D

Efter jobbet blev de hem å duscha sen iväg till slottsgården för att fira farfar! Jag intog min plats bredvid Emil (min kusses son) haha han e verkligen rolig!
Sen hem å hämta bingolottorna å vidare till farmor för uppsittarkväll!

Lotta e full! Witch luck do you whant? Haha svengelska!
Jag å stiff ska ju dela 50 50 på min bingo vinst! Hoppas jag vinner mer än 100!

Igår var jag hos jalle en sväng! Så fin mage! Längtar mega mkt till bebben kommer <3

Imorgon är det julafton! Yeeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0