Pååsk!

igår va de min booorthdaay all day long!
började med veeersta frukost buffeeen hos pillan....mega gott!
sen va de åtta snabba på jobbet sen hem å in i duschen å göra maj färdig för grillkväll!
vi gav oss ut till slottsudden utan kål å grillvätska heeeee!
till slut fick vi oss en varsinn hamburgare som pillan gjort...suuuper duuuuper gott!
sen drog vi vidare till lavves.. men va där bara en liten stund sen gick jag hem å mötte upp totte å chrisse!
chillade lite med dom innan dom drog vidare... sen somnade jag =) as trött men en mkt bra födelsedag..
va bara mamma å pappa som saknades =)
taaack så jäääätte mkt parke, pillan, davve, linus å solle för presenterna!!

meeeeer kommer imorgon då jag ska ha min födelsedaags fest =)..lääängtar!

idag har jag å pillan varit i falkvik å solat å grillat.... as mysigt! vår/sommar känsla!

seeeeeeeeeeee yaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0