MIN FÖÖÖLSEDAAAG!

de e ingen vanlig dag för de e annas födelsedag hurra hurra hurrrraaa!

Ja må jag leva ja må jag leva ja må jag leva uti hundrade år....lalallaaaaaaaa


nu ska jag snart upp till världens bästa grannar å äta födelsedags frukost =) muuuums!
idaaaag kommer min bääästaa hooome boooy heeem JAAAAA!
han ringde inatt lite över 12... så grattis totte du va den första som grattade maaaaj!

kunde inte sova imorse... haha klart man e uppe tidigt!

monster jobb pass igår 06.00-21-30
bara te att på att igen nu! drömde enbart om jobb inatt...göööött!

de kommer bli en mkt bra dag å en mkt bra heeelg =) längtar asa mkt tills på lördag =)


ha en bra daaag de ska jaaaaag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0