dogge dogge liiiitoooo!

oj de va nog rätt länge sen jag skrev!
förra helgen va turkiet gänget samlat igen <3 men nu har linn å krille gett sig ut på resande fot...igeeen! hopplösa!
sen i lördags va de dags att fira fia å mario.. de va trevligt =) hade som tur väl kul när vi va ute ( va orloig att jag kommit in i en svaka)
pillan har haft ryggskott... buuuuu... mkt jobbigare att ut å gå själv på morgonen haha!
men de går bra nu!

i onsdags va jag å j.p uppe på ryssberget å sprang... måste ge oss godkänt då vi inte stannade föns vi kommit upp till stugan! gooood job!

igår bjussade j.p på mat. jag pp andreas lotta å bibbi va där å käkade sen kom lite annat folk också
sen avslutade vi kvällen på rondella!... åkte taxi hem med pirre å alan haha..lata!
sen fick jag å pp ett ryck så vi gick hem till j.p åt upp hans mat å när han va på dass sprang vi in å la oss i hans
säng... haha snackade om våldtgästa!
vi gick hem klockan 7 imorse...gääääsp! la mig sen vid halv 10 igen en stund =)


aaaaaaaaaaae tvätten e klar!

taata!

snaaart e de min födelsedaaaaag JEEEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0