äta bör man annars dör maaaan!

bamse middag åt jag igår... sen började jag stor städa... mkt dukigt å tråkig syssla en lördag kväll haha!
men va heeeeeelt slut! vaknade upp klockan 12 i soffan... där hade jag legat å sovit i 3 timmar haha
de va den lördagskvällen de... förflyttade maj som en zombie in i sängen å sov vidare till halv 9 imorse =)
UVILAD!

gick ut på min morgon promenad tröttare än någonsin...en bil stannar å stiffe sticker ut sitt huve...
han tyckte jag såg as trött å bakis ut?.. TAACK för deeen!
gick hem en runda till mamma å pappa...elle till deras hus iaf..dom e ju inte hemma än buuUUUuuu!

hem å käkade frulle å tvättade lite... sen begav jag mig upp till berget för att springa...
as härligt väder =) sååå skööööönt!
när jag kom hem skulle jag käka en liten lätt lunch (ska käka hos farmor å farfar ikväll) men åt liiiiiiiiiiiiite för mkt!
IGEN!
ska få väck min matkoma innan träningen börjar =) sen blir de bingo å mat hos farmor å farfar...myyyys pyyyyys!

nu borde de ändå va min tur att vinna!

seeee yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0