April april din dumma sil!

jag e sjukt besviken...blev inte lurad av nån den första april? hon glömde lura folk också!.. to bad!
i fredags va jag å mysade med mammi å pappi åt god middag och efterrätt å kollade på tv
sen gick jag å parke å kollade i skyltfönster heeeeee!

igår va jag uppe med tuppen, gick en runda sen åt frukost hos mamma å pappa sen gick jag vidare till bibbi =)
va barnvakt i några timmar... vi gick en runda sov en liten stund å kollade på skönheten å odjuret
lööövely film =)
sen va de hem å dags att svira om för parkes födelsedagsfeeest =) wihuuuu!
vi började med att käka på romantica...mkt gott.. åt pasta speciale! muuums!.....
den va en heeelt ok kväll... kunde varit lite roligare ute liiite halv kass musik å liiite för mkt folk haha...elle e de bara för vi sbgare e vana vid över tomma altona... känns allt över 50 pers as mkt!

JAG SAKNAR REDAN MAMMI Å PAPPI! mjööööööööööö......

idag e jag pigg som en lärka.. har redan varit ute å goott.. å ska snart ta tag i städandet! =)

jag återkommer säkert laaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0