week end!

jajajajaa ny måndag som jag längtat! om jag längtat!

eeehm i fredags va de inflyttnignfest hos grannen!...göööött! jag va en sån god granne så jag hjälpte till med
BÅÅÅLEN!... sviiin god.. borde bli bålgörarna 24/7
hmm dansade wakawaka femtioelva ggr.. lavve hatar den låten...don´t know way?
1902 lööööves IT!
gav dom två firrar Doris och Boris.. kungar!
planer på att kanske dra till hanölauda... blev inte så...vi slutade på altona.. de va inte okeeej!
linn å krille (numera vattenkoppan lr pricken) gick inte ens in..smartdrag!
vi va på väg upp till lasses.. jag blev trött vid hotell edgar..fick vända...

gick hem och lagade mat: två mackor med makrill i tomatsås på! MUMS!
upptäckte dagen efter att jag kladdat RÄÄÄTT så mkt!..
efter makrill måltiden blev jag tydligen heeelt makalöst trött för jag vakande 07.52 och såg ut som jag gjorde
när jag gick till altona.. dock liite svartare runt ögonen!
skickade till parke för att göra henne uppmärksam att jag va vaken... vi gick å köpte frukost på ica... fast vi åt
den hemma hos mig!

den kvällen hade jag längtat efter såå länge för jag skulle få hotell edgar pizza... de fick jag inte...
jag å parke lagade tacos till krille... hon kom aldrig.
hon hade fått vattenkoppor (ni vet den prickiga sjukdomen alla normala får när dom e barn)
så jag å parke fick istället äta tills vi dog!
när vi vaknade sen så laddade vi hem två filmer: en jag inte kom ihåg och en annan!

seeeeeeeeeeeen va de shopping dags... vi va så att säga i himmlen ett tag!
sen när vi kom ner till jorden igen åkte vi en runda på stan å kollade läget, sen blev jag åksjuk å vi fick åka hem
och kolla på film med Linn...den va liite fin!

söndag: utflyktsdags! jag ställde kl på 08.30 fööör att jag inte skulle bli färdig sist! de va mitt näst största misstag den dagen.. de största va att jag köpte en lampa som egentligen va 1 meter för hög!
men jag sa till mamma att de va parkes fel!
vi va tvugna att ha med äckel mucke också! hon stannade i varenda affär och köpte godis! de e sant!
sa hej och grattis och hej då till andre!
va som sagt på ikea, åt köttbullar, köpte en stor lampa och åkte till parkes moster som gillar hundar!
jag blev kär i en jätte söt hund som va på pricken lik e.t fast med päls!
de råkade vara barnkalas för alex! vi va där i 20 min... sen va jag helt slut.. ungar tar musten ur en
fast att jag bara satt på en stol!

jag å pakre köpte 12 krukor på ekohallen... vet inte varför men dom va billiga!
när jag kom hem försökte jag städa garderoben.. trodde de skulle bli jätte kul.. de va de inte!
så ringde till totte istället, han skulle ringa när han kom hem.. de gjorde han inte!
jerker kom istället på besök.. jag gav han några poker råd och idag berättade han att han kom
tvåa.. jag tar¨åt mig kreeden där!

neeee nu tog detta hela min fika...typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0