waka waka!

glömde berätta om i söndags... davve hade laddat ner två filmer day and night och hot stuf
vi diskuterade vilken vi skulle se.. men pp fattade inte riktigt vad day and night handlade om
så davve skulle leta upp trailer då frågar jag

- är det day and night ni pratar om?
- jaaa?
- men den har jag redan sätt!
- jahaaa? kunde du inte sagt det med en gång? då kollar vi på hot stuf

haha kuligt!


i måndags = jobb igeen...jobbigt va?
sen var jag i falkvik en sväng.. vad hade jag gjort utan mamma å pappa? <3 <3 <3
fick ut å gå själv i mys vädret.. parke hängde på fejjan så länge!

tisdag!
WAKA WAKA kväll.. vi skrev brev och gjorde en musik skiva och en bild skiva
till våra okan grabbar =)
sen ska vi bara skriva ut en bild också sen ska vi skicka det till dom..
ååååh vad vi saknar dom alltså heeeeeelt sjukt.. längtar SÅ tills nästa år!
men nästa helg flyttar linn å krille till norge i 3 månader!?! vad
händer då med våra turkish night kvällar? omg omg omg!
PARKE VAD SKA VI GÖRA NÄR HALVA TRUPPEN E BORTA?

roligast va när jag skulle ta tiger balsam på ryggen (klart man e gammal)
jag gick ut i köket och tog en plast påse på handen sen kom jag tillbaka och
öppnade burken..
P- anna vad gör du?
A- vadå? de e väl farligt att få på händerna?
P- Jaahaa, så du kan ha de överallt på kroppen utom på händerna?

hahaha de va faktiskt kul så bjussar på den ;)

neeeeee nu e det idooool!...
fredag=inflyttningsfest hos mina kära grannar!

piiiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0