full rulle!

i fredags skulle ju alla va nyktra.. saaao blev de inte... pardy hardy
först j.p´s sen parkes sen lavves sen altona.. hann knappt med mkt på en kväll jaaadaa!

lördag vaknade jag kl 8...omg! gick ner till ica å köpte makrill i tomatsås...mums!

lite i 11 började min å pp´s resa till eko å malmö ikea,.. jag körde feeeeeeeel!...
jag fick parkera as långt iväg för hade davves pansavagn sen inne på ikea kom jag på att jag glömt plånkan i bileeen AAAAAAAAAAH... fick gå 10 km till bilen å hämta den!

när vi skulle plocka ihop våra grejer i ta själv facken upptäcker vi att pp´s lapp lämnades kvar på matbrickan
kraaaaaaaaaaap!.. börja om från början is the shiiiit!
å när vi genom eld och blåst kommer fram med vagnarna till bilen så upptäcker vi att pp köpt två sko hyllor..
alltså måste jag tagit en till henne å hon en till sig själv... så jag offrade mig å tog den ena haha!

hem vägen.... jag körde feeeeeeeeeeeeeeeeel!... blev totallt vannsinig när Gun (gpsen) säger till mig att göra
en u sväng mitt på motorvägen... E DU DUUUM ELLEEEE!?!
vi kom hem tillslut efter att ha ätit en varsin torr kanelbulle!, bärde upp alla grejer å pappa kom å hjälpte att sätta upp å grejer!

så nu e allt färdigt typ.. ska torka golven med sen har jag jämmra haft höststädning!

idag är det röstdag.. mindre kul.. vet fortfarande inte vad jag ska lägga min värdefulla röst på!!

vi ringde till turkiet boysen i fredags... wuhuuuu! en blivande pardy traditioooon!


neeeheeeeeeeeeeee

puss haj häng daj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0