sun day!

jahaa pakten jag å parke skulle gå in i va att vara nyktra heeela oktober.. vi bröt den i fredags (den 1 oktober)
BRAA men vad gör man inte för att få festa en sista gång med heeela turkiet gänget!
just de för nu har halva ligan åkt till norge!...buuu linn å krille ska jobba där tills jul!
hoppas tiden går snabbt sen ska vi boka ny resa =D

sooo i fredags va de se yaa lajter fest hos linn, jag å pp våltgästade även j.ps plaace...sen va de altuuuuna!
tjockt rolig kväll!... ringde till turkiet femtioelva ggr!

igår ville parke äta på restaurang.. fiiine får väl offra mig fast jag e pankare än pankast!
åt på rose garden i k-stan... när jag skulle betala! 225 SPÄNN.. haha säääkert vi hade kunnat göra veersta
festmåltiden själva ffs!
men de va ju gott men vi ångrar att vi inte åt 7 gånger till av buffen!
sen åkte vi till jalle skrämde livet ur dom genom att leka fönster tittare, sen hämtade vi linn å krille
blev ett sooorgligt farvääääl vi ses seeen! buuuu!

idag städat.. varit å kollat i mackes å bells hur sjuuuukt fint! ätit scones i falkvik fått pannkakor av pp å davve och
ska även äta middag uppe hos dom =D sååå söööda!

seeeeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0