sööömnigt!

jaaag e trött på att vara trött!

haha en rolig daag på jobbet:
jerker sitter och ska öppna sin smörgås påse...brevid han står han varma oboy... påsen slits helt plötsligt upp
jerker smäller till oboy koppen..som blir en står vååååg och landar över sigge som reser sig upp och skriker aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

hahahaha jag skrattade så mkt så jag satte knäckemackan i halsen!


inne på shack matt så går jag samtidigt som jag speglar maj.. helt plötsligt går jag rätt in i en stol.. hahah de va suuuper kuligt!

missförstod nr 1 idag... trodde jag skickade till macke (marko)
macke ringde...lätt inte alls som macke.. men jjag pratade på tills jag upptäckte att de va macke jönsson jag skickat till och han som ringt.. haha han fattade inte vad jag menade med spela innebandy!
kuuuuuuuuuuul!

imorgon är det fredag..feeeeeeeeeeeest bara för de e sååååååå himmla bra!

seee yaa don´t wanna bee yaaa



giiirls riiktigt länge seen!



ibland saknar jag min gamla rooomie!

gnaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0