snaaabbt!

allvarligt talat...tiden går piss snabbt!

ajaaa måndag å tisdag jobbade jag över vilket sjäälvklart slutade med att jag va dödstrött igår... fick hoppa över träningen för farmor fyllde år så de va kalas =D
emil e min nya förebild (min kusins son)

- men emil lägg av?
- varför då?

- va gör du emil?
- va gör du själv?

haha han e klockreeeen! längtar tills hans lillebror anton (sviiin söd) ska döppas så jag träffar han igen!

missade turkish night igår =( buuuuuu... va inte hemma från kalaset föns halv 11 sen va jag död!

bra fotbolls match btw.. knäckte j.p som åkt ända till aaaaamsterdaaaaam för att kolla! han gick hem och la sig efter matcher.. suris... ska påminna han om de varannan halvtimme..MIIINST!

i helgen ska jag va nykter vill till markislagret och kolla på julgrejer =)

neheee nu ska jag snart hämta sandy som varit försvunnen i 3 månader sen ska vi träna!

laaajter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0