onoff!

idag tog jag tag i saken och ringde till onoff och skulle eftrelysa min kamera!
fick sitta i telefon kö i 10 min för länge!
när ja väl kom fram sa han att kameran hade elimerats lr va tusaan han sa... jag borde fått ett mejl om de påstod han också... efter ett tag frågade jag vad han menade egentligen?
de visade sig att jag inte skulle få någon kamera!..ÖÖÖÖH!

väntat heelt i onödan i två veckor! nu har jag beställt en ny!.. jag ger dom tre dagar! närsta helg MÅSTE jag ha kamera.. då e de ju halloweeen... eller är det de?
kan också varit så att jag missat de så de va denna helgen! då hoppar jag ner någonstans!

nu har jag torkat golven sen ska jag springa sen duscha sen käka sen spela bingo hos grannen!
saao där har ni min söndag!

see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0