knäckebröd!

jag har dumpat mackor å välkommnat knäckemackor till mitt liv <3
öpnnade nyss mitt nya goda knäckebröd och skulle festa till det med ett knäckebröd med makrill på efter träningen!... gör en förskräcklig upptäckt!....
ALLA knäckemackor är delade på mitten... otroligt frustrerande!... men jag fick bita i det sura äpplet!

OCH VA FAAN E DE FÖR FEL PÅ MIN RYGG!... är man 22 år ska man inte ha rygg problem när man tränar!.. kokar över.. hästbalsamet domnade bara av den för en dag typ!... greeeejt!
ser ett ljust liv framför mig som halvt invalid!... pööö!

och kryss i taket idag städade jag heeeeela lägenheten! grym e jag!...
imorgon blir de core sen ut å springa sen hänga med parkeliiiito!

herre på teppan är MIN nya lek! ska alltid köra den... vart jag än befinner mig med vilken som helst! mog1

måste ringa min jag-gör saker-otroligt-fort-hyresvärd och säga till att inte alla element funkar!.. ska ju tydligen bli minus grader snart så lika bra att förberedda mig på istiden!

och varför är inte nya vampires diaries och gossip girl avsnitten ute?.. aaaaaaaaaaaaaah!!

puss haj häng daaaaj!

lite gamla/nya mobil bilder... o.b.s känsliga tittare varnas för blodiga bilder!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0