karioooooke!

jahaa vart tog förra veckan vägen? ingen som vet ingen som vet!
seee här måndag hände inget speciellt
tisdag inget speciellt
onsdag inget speciellt... HA skämt å sidor! jag å parke gjorde varma mackor..snorungen lillparke fick också!
sen ringde vi och pratade med niko och willmer ååååååh saknar dom!
sen kollade vi på cp filmen case 39!.. aaaaaaaaaah äckel lilly!

torsdag fullrulle! avslutade kvällen i solariumet började fredags morgonen med att upptäcka hur mkt jag bränt maj! blev en smärtsam dag på jobbet med lite gnäll!
sen va de dags för karioke.. kul att jag va på fäst hos grannen och totte hade fest hos mig! göööööööött så!
vi sjöng "lite" karioke!.. huvudsaken är att vinna! (då väljer man inte pillans lag... hon e tondöv)
lite senare kom pirre och lavve,... fast att lavve hade fest hemma hos sitt haha!
jag fick knappt plats på dansgolvet.. parke, pillan och palme tog upp all yta!

lördag vaknade jag..(tyvärr) mådde sämre än sämst! men gav maj faaan på att jag skulle träna halv 11..
sådär smart höll på att spy varje gång jag ansträngde mig...alltså konstant i en timme!
kom hem sov i 2-3 timmar vaknade pigg som en lärka ut och sprang å slog alla rekord som går att slå!
spenderade min kväll med lilla familjen: pillan, davve å jensan! åt tacos och kollade på en lite udda tecknad film!
gick ner och skulle lägga maj..pigg som en lärka.. sen kom totte och vi kollade på film tills kl 7 imorse haha
gööööttt sååååå!
så ikväll borde jag kunna somna tidigt!

totte skulle ta ner sin hockey klubba: anna lugn jag är försiktig..PANG och lampan flög ner haha

vannsinnes färd till k stan med flygade bensin och illamående ändå missade vi tottes tåg..buuu!
efter ett sorgligt hej då stack jag å parke till donkan och firade att ännu en helg va över!
sen va de bingo lotto uppe hos grannen med baltasar (lavves vovve) han va med maj hela tiden... kärlek vid första ögen kastet!

naaajs suprise på ica.. jag fattade ingeting,..parke å anden bette sig konstigt och två tjejer stod och tryckte vid oboyen...TADAAAAA linn å krille was baaack WAKA WAKA!,... turisk kväll denna veckan =) tjuhuuu!

jaha naheeee!

nu ska jag frysa in pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0