kaaaaaaaaos heeeelg!

Fredags va de ferre dags! först idol med pp å parke men vi gav upp rätt snabbt och drog till
lavves till får favvo sång:
Vi drar till lavves!

där va alla fulla och glada =)... vi drog till altona..
va inte en vanlig kväll där.. eller ja jag kom egentligen inte ihåg men klockan 8 vaknar jag av att några ringer
till mig... då har jag gått hem med davys jacka och där i låg hans nyckel... upppss!
somnade om sen ringde dom och väckte mig klockan 10 igen!
sen va de fruksot på lasses!

efter mkt velande bestämde sig jag å pp för att ta till flaskan igeeen på lördagen... vi drog oss med parke sen sjöng vi:
vi drar till lavves!
blev hemma fest denna gången.. jag å pp fick lägga oss lite innan vi gick hem!..sååå trötta va vi!
kaaaos helg.. mkt händelserik...IDIOOOTER finns det också i sbg! buuuUuuU!

söndag spelade vi bingo fick med pakre.. hon vann 500 kr.. GAAAAH!

nu snaaart träning... längtar efter sängen e dööödströött!


SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0