förbannelse!

Nu vet jag att de vilar en förbannelse över mig! det är sant!.. en kamera förbannelse... ingen o-förbannelse människa tar sönder 12 kameror inom typ 5 år!... onoff blir rika på mig!
suuuck så nu har jag beställt kamera 13... och senast i fredags gav jag min kamera beröm att den hållt länge!
riiight back at meee!

idag har jag jobbar 07.30-18.00 jääääääääääätte länge! tur jag somnade 21.15 igår så jag va utvilad =)

jag å pp vann nästan en bil igår (vi har bestämt att dela på allt vi vinner för att undvika konflikter)
vi spelade bingo btw.. söndags tradition it is!

nu har jag precis varit ute och gott.. motion är bra! hade behövt dammsuga och städa toan.. orka? neeee!
fast kommer inte hinna någon annan dag! klart man e upptagen!

helgen blir nog faktiskt nykter... fast jag gjorde pakt med davy i lördags...auutch!.. men e fattigare än jag någonsin varit för tillfället...buuuUuuUuu!

- i stil got it!

neeee nu är det snart top model. om jag snabbar maj hinner jag dammsuga innan...tsss SÄKERT!
parkes mamma har tatt tiden på att dammsuga deras hus... tog liiite mer än 8 min...smaaaasch!

laaajter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0