eeeh ehhh eeeeeh!

jag vill börja på riktigt boxning!



totte svarar inte på mitt när ska jag hälsa på sms!
pp behöver hjälp med att sätta upp speglen, men har ingen spik fast man behöver skruv!
krille å linn kommer på måndag!
Parke är parke
pettro kommer imorgon så jag ska låsa dörren 24 timmar om dygnet!

jag har löst en mkt stoooooooor gåta! jag borde bli spion lr kriminalare!

mina grannar har en viktig uppgift!

måste börja leta efter julklappar... till mig själv alltså!

korab å kushe va hemma i helgen utan att höra av sig ;(

solariumet lurade mig på pengar igår! tuuur för fläkten funkade inte!


duscha och sova på schemat!...

skumt!



snart är det halloween... då brukar jag överdriva!



jag och totte älskar julen



jag och fia har ibland för lite att göra!



detta året ska jag å pp vara... ja oss själva!



dom elaka systrana!

GNAAAATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0