omg!

jaa denna helgen såg lika dan ut som alla andra!........kaaaaaaaaaaaos!
fredags åkte jag kana neer för trappen och ställde till ett jämmra liv på ica... tur jag inte va så full att jag glömde att jag tog min röda jacka så när jag skulle hem från lavve hittade jag inte den för
letade efter min svarta!..slutade med att jag lånade lavves jacka och gav mig ut på parke jakt utan mobil och nycklar... fick gå hem till hennes föräldrar!

lördag började vi dagen sen med att ta fram jeltzin boxen... jadaaa.. full rulle hela dagen och när vi skulle till k-stan till fia va vi liite efterblivna.. i adidas tröjor och mössor gav vi oss iväg haha säääääääääkert!

jag tog en power nap när vi kom hem igen vid halv 12...vaknade dagen efter =)

eko på söndagen och bingo!... JAG HADE 9 FYROR SAMANLAGT MEN VÄGRAR VINNA! sjuuuuuuuuuuuukt!

helgen full rulle.. davve fyller 30 på fredag och på lördag blir de julbord...greeeeeeeeejt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0