kissnödig och mörkrätt!

igår va jag heeelt stört trött på jobbet... gjorde fan ont över ögonen baraför jag ville blunda heela tiden!
jobbigt vaa?

efter jobbet blev de promenad med jalle =) fick sätta maj och kissa bakom falkviks kyrkan...
liten blåsa svar JAAA!
sen lurade jag in oss på en mörk väg.. fanns inga lampor och vi såg knappt vad vi gick..
slutade i skräck och en språng march haha..
jag fattar inte varför men jag börjar alltid skratta när jag blir rädd!
kan bli jobbigt när jag en vacker dag gömmer mig för en mördare och börjar skratta så han hittar maj!
dålig vana ska bort!


klockan ringde 05.20 imorse för jag skulle nämligen börja jobba redan kl 6... buuuuuu!
va en zooombie när jag kom till jobbet!

idag orkade jag inte förklara en grej för en trög kille så jag spelade dum och låsades att jah inte heller fattade vad som hände... detta tyckte vi va rääätt kul när trögot gick =)

jag och andreas cpade med micron när karros mat stod där i..slutade med att micron gick sönder haha!


naaahee nu har jag hämtat min kamera..WUHUU! måste bara halloweeen sakerna kommer sen fit fou fiiight!
har till å med köpt blanne van idag!...VIKTIGT! snaart fredag!

PEAAAACE!

p.s pp e och hälsa på morgon på ullared, hon lovade att hälsa från mig! göött kött!

NU TRÄNING SÅ JAG BLIR PIGG!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen morgan och ingen boris på taket vid stägning BUUUUUUUUUUUU sjukt besviken jöö

2010-11-03 @ 10:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0