kaaaoooos helg!

detta va nog top 5 i kaaos helger!
i fredags slutade jag kl 3 med... INTE bra visade de sig med tanke på att jag va rätt full redan kl 6!
jag å pp skulle ju halloweena oss lite.. de visade sig att vi bara beställt en lins var så
det fick bli cp öga 1 och 2!
sen skulle jag limma på vampyr tänder men hade visst bara beställt limmet.. smart där!.. naaaat!

va hemma hos pp och davve innan vi drog till altona!.. davy vägrade ta ut mitt öga som gjorde as ont..såg helt dimmigt haha efter jag tog ut mitt så stoppade jag in mitt finger i pps öga och tog väck hennes också =)
på efterfesten va de jag, pp, davy och davve haha
slutade med att jag och davy somnade hos dom så pillan och davve fick gå ner och lägga sig hos mig haha!

när vi vaknade på lördagen började vi dricka direkt...braaaa där.. mamma fick köra in med 3 liter sprit till!
sen borrade davy upp bar bordet... liite snett! seen gick vi ner till slottet och matade ankorna och hade picknick
på ruinen! haha...  vi tappade bort grabbarna på sölvesborgarn haha
när vi kom tillbaka va jag sjuuukt trött!... vi fick power napa heeela högen..sen va vi fit fouu fight en stund till!
sen fick jag å pp ta en power nap till!.. sen körde vi liite till sen en power nap till... haha kunglitg!

igår va de bingo.. jag va ett nr ifrån thailnads resan...b9... de kom aldriig..buuuu!

leejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0