daddys daaay!

heeepp!.. i torsdags gjorde totte en snabb visit i sbg.. så jag å pillan åkte och förgyllde hans daag!
i fredags skulle vi va nyktra... jag fick absidens och körde och köpte 1 liter sprit till oss
sen drog vi till lavves.... =D
tuuuuuuna på de.. sen packade vi davys väska sen efterfest hso pillan tills grabbarna skulle åka
till norge..sviiin gööött!

dop på lördagen!
farmor trampade på pappas fot i kyrkan och han så gott som skriker AJ SOM SATAN!.. alla blängde och pappa tog sig för munnen medans mamma flydde fältet! man svär inte i kyrkan pappa!!
emil är förtfarande min idol...sviiin rolig!
sen va de tacos och film med pp... sagan om dom bannlysta e fettast! pillan tyckte sagan om ringen 1 va läskig!
OMG!... heeeee!

söndag städ dag.. städade till och med toan... lite klökningen och nästan spya lyckades jag rensa
avloppet från äckel hår!..uuusch!
snart ska jag och pillan till falkvik och fira pappa på farsdag!...wuhuuuuu!.. vi har bakad en gidiig kladdekaka!
sen har vi köpt bingolotto...MYSKVÄLL!!!...

imorgon är det måndag...SNART FREDAG IGEN..fest fest fest fest fest fest fest!!!


PEACEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0