baaaang!

ett misstag nille har gjort... jag tvättade fönsterna med rengörningsmedlet sili bang lr va de heter!
deeet blev inte bra!.. man ska visst använda fönster puts?!?:.. ahaaaa!

mission sätta upp barbord och spegel hos pp gick såååådääär! satte bordet för högt upp så benet räckte inte ner.. seeeeeen slutade benet att funka de åkte upp hela tiden.. fattade ingeting.. men samtidigt som jag hade
ett bord på huvudet som pp försökte hålla upp som vögde 500 kg så skruvade jag fast de..
sen fick vi stapla böcker och dylikt under haha

och speglen vill jag inte ens ta upp!... mätte sen satte vi skruvar i väggen... när vi skulle hänga upp speglen så
msåte skruvarna ha flyttat på sig för det passade inte dääär gav vi upp!!

första gången mamma spelade bingo spelade hon på alla tre brickorna på bingo ett haha KUUUUL!
pappas dag va lyckad.. mkt ätande.. mkt määäätt!

jag å pp har mkt ansvar inför davves födelsedaaag!... grymma e vi!

imorgon blir de häng bäng med mrs parke...feeeett ös medvetslöööös!

neee nu ska jag av och boxas liiite... seee yaaa don´t wanna beee yaaa

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0