allvarligt talat!

helgen bara suuussar förbi!... buuuuu!
fredags va de karioke fest hos pillan... wuhuuu! tills davve och soltan kom sen va de youtube.com!
sen altuuuuuuuuuuuuuuuna! där davy och j.p spelar bort sina pengar.. efterfest hos pp å davve till typ halv
6 sen låste jag ute davve!

upp kl 9 för att träna... jooobigt! skulle först va omtänksam och se om mina grannar levde.. .öppnade dörren och får ett varmt välkomnade:
- UT med dig häxjäääveeel!

TAAACK HAAAJ me daaaaj!

sen kom fia och vi gjorde tacos muuums sen bara till att på att igen!.. sen kom soltan och möff och lavve och baltis och davve!... jadaaaa!
de blev kaos när visa försvann haha

skrattanfall på ica på söndagen så jag höll på att kvävas...apelsin mannen som stog framför oss köpte typ 20 apelsiner och 5 st 2 liters apelsin jouce... hahaha

sen stack vi till k .stan och käkade kebab med marre sen va jag å fia på biooo..HAAAARRRRYYY POOOOTTER!
yeeaaah!

just de hängde med korre å kushan i lördags med =) som jag saknar dom ibland =D

idag e inte min piggaste daaag!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0