YEEEES söndag!

så kul att helgerna går så söligt å att manb alltid hinner med allt man ska göra....jääääätte bra!

fredag:
middag hos andreas å lotta.. jag skulle hämta j.p står å plingar konstans... efter en kvart tar jag upp mobilen
å ringer... då e han hos grannen haha där kunde jag stått... kokade!
middagen var god tyckte bianca också.. smugglade ner mad till henne varannan minut..sööödis!
sen droppade pp in sen droppade vi iväg med taxi mooooot räkan!
där jag tappade bort min jacka och kamera..(inte alls typiskt mig) men idag (söndag) ringde j.p å sa att kameran låg i hans jacka... greeeeeeeeeeeeeejt! =D

spenadare dom första timmarna på lördagen med att leta efter pp.. sprang mellan munkvägen, davves place å hennes nya lägenhet.. frågade till å med grannarna om dom sett henne,... 11 började mitt letande...mådde piss! kl 12.30 öppnar pp dörren.. då var jag över kokad!
jag pp j.p davy å charlie begav oss till k-stan för att inhandla en soffa.. charlie å jag bärde inte så mkt!
sen åt vi.. gyros salad muuuums å drack en skum pepsi! tur jag inte tog loka iaf den va ÄCKLIOG!

när vi anlände till sbg e de dags för att bära massa... davy va dörrhållare, jag å charlie bärde inte så mkt.
charlie e davys hund btw! min hooomedog!
efter allt slit (sälvklart inte från min sida) gick jag hem å duschade sen på att igeeeen awsuuuume!
drog hem till pirre..ica stängde föresten kl 8... kvart över 8 stod jjag å pillan å ryckte dörrr å va i behov av blannevan... panikslagna fick vi vända å gå hem!
va en stund hos pirre sen drog vi till patrik... han tycker om att träna!
han hade en boxnings säck hängande.. den gick davve loss på... inte klok! jag kissade 57 ggr.... heeela tiden!
sen va de TOOOONA för hela slanten.. fick ringa å fjäska för ola å martin som vi hade lovat att vi skulle till k-stan
med!... elle jag lovade inte men dom andra!

efter altona gick vi hem till chrisse å per... vilken per? vad!
fast först lånade embla (ask stela kompis) j.p´s keps.. det va kul.. han blev sur å gick hem... å tog min mobil med sig...INTE OKEEEJ!
sen gick jag hem.. totte sa till mig tidigare på kvällen att inte väcka honom för han skulle jobba... därför gick jag hem å väckte honom =) sann vän!

idag har jag varit trött.. varit på burgeking på makedonkan!
sen va vi å kollade på fotbollen... united får nog ha skott träning nästa träning-..sooooopor!
alla hette Sune i pukavik.. de va liiiite jobbigt!

undra vart min roomie har tagit vägen... nu har han jobbat i 14 timmar bara... uuuusch!

min tv funkar ej! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0