gööörls just wanna haaave FUN!

igår på aftonbladet läste jag:
barn som ljuger är intelligenta... HAAA.. jag e ju skiiit intelligent dåå.. ljuger ju varannan minut...feeedt!
totte höll inte med... han menar att jag inte e ett barn! hallååå elle!

jaaa suppper fredag med boy/girl band tema på p3... bsb 4-eveeeeer!

igår skulle jag ut å gå... de stannar en röd bil, jag blir så gott som inslängd å kidnappad... bilen tar maj till bromölla på massa skumma ärenden sen drar den vidare till bromollabiltvatt.se
där fick jag sitta inlåst medans bilen tvättades vveeeersta mardröms senariumet!.. sen blev jag avsläppt precis där jag blivit kidnappad.. kidnapparen = Korab Berbati!
vi e grymma på att tvätta bilen iaf.. jag va blööööt å korab va insnodd GAAAAH!

idag är de spelförfest på chemat...wuhuu ME LAAJK!... men först ryssberget... ruuuun biitch run!


nu=jobba på ååheeåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0