göööötlaborg!

jaaaapp i tisdags morse stack jag, andreas, j.p, larsson å mamma till göteborg =)
dom skulle på messa å jag å andreas skulle fira mammas födelsedag å bjussa henne på hotell ;D

jag e en grym bilåkare å roa folk =).. liiite irreterande.. typ när jag vägrar sätte på bältet å de bara pipper hööögre å höööööööögre MOHAHAHHA!

idag har jag varit heeeelt slut...dricka en tisdag e ju inget som ska bli en vana =) har nyss varit ute å sprungit.. de va cpi jobbiiigt.. nu ska jag å parke ut å gååå =) imorgon ska jag träffa jalle balle sjuuuuukt länge sedan!

tog totte tröja idag (som han förbjudit mig för att använda) när jag skulle ner till ica (okej har haft den i götet med) VEM MÖÖÖTER JAG PÅ ICA?... jo totte hahaha sååå himmla typiskt asså!

känner att jag inte har något å berätta!

seeee yaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0