end of theee weeek!

onsdags va jag hör å häpna utslängd från min egen lägenhet!!
men gjorde inget jag slaggade hos doooooni!... ja parke va ju också där!...jag skulle lära dom att göra min beömda havre,banan,ägg å mjölk shaake!.. så parke fick in å rota fram mixen i garderoben (aldirg andvänd)

jag packar upp, sätter ihop, häller i ingredienserna och börjar mixa...
när jag tycker de e klaart häller vi upp i två glas, jääätte mkt till maj å en liten mun till parke!
jag tar en stor klunk sen blir konversationen så här:

A- vi skulle mixat lite till, havre grynen e fortfarande hela!
P- Vadåå?
A- Jaaa titta här (jag öppnar munnen och räcker ut tungan med havregryn på)
P- det ser ut som plast!

jag tuggar liite till tills jag upptäcker att de verkligen inte går att tugga sönder.. stoppar in näven i munnen och får tag i något stort!...PLAAAST!

vi slår ihop våra huvud å tänker vart kommer de ifrån?..kom inte fram till något.
skitsamma tänkte jag tog en stor klunk till!..plats plast plast å plast!...häller ut glaset!.. jag kunde ju dött!
vi vet forfarande inte vad det är... jag tittar ner i mixern, å ser att skydden som satt på bladen innan är borta... hahaha OPPPSSS.... KUL roligare sjukast!


ikväääll blir de fiiilm med totte å bara ta de luuugnt!.. sola med pp också! j.p å david kommer ju hem imorgon å vi ska vara brunare!!..JAAPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0