confuuused!

e det måndag ellle fredag idag? va det söndag elle torsdag igår?..föööörvirrande? JAAAAAA

hade bestämt mig för att de bara skulle bli en fest dag denna veckan.. den valde jag tydligen å ta i onsdags så
nu får de bli nyktert reeeesten!.. fast jag tror ju de e måndag idag så heeelt ok!

i onsdag drog jag å pp igång hemma hos maj.. vi sjäöng karioke medans bell stod å knackade på dörren
hon fick vänta tills vi sjungit färdigt haha...hööögljuda!
sen drog vi upp till snapphanehill där splitana hade realese greeej.. de va naaaaaaajs!
gick inom davve på hemvägen, hoppade lite på honom.. sen hoppade jag ner från hans balkong och gick hem...
annars e jag rääätt normal!

igår vaknade jag...tyväärr.. mådde inte som jag förtjännade för jag mådde PISSS! men sen gick de över!
frukost på stan med johan persson och sandra pakersson...sista måltiden!
sen tvingade sandy maj ut å gå... när jag kom hem va jag fylld av små flugor... äckligt!
sen tvingade jag maj sjlv till träningen... efter de åkte jag å totte till ola å sa HEEEJ DÅ till äckeeel jp å äckel david som åkte till calefornien i moorse!

kvällen film som jag ville välja var: Pearl Harbor.. det blev iron man 2... UTAN TEXT.. så efter att inte fattat mer än halva filmen gav jag upp å gick å la maj!

ikväll INGEN FEST ANNA NILSSON.... antingen fotboll för att stötte kristoffer torstensson å roa parke med compani eller kolla på konstig dans!... valet i kvalet!

nu work work work work!

peeeeeaaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0