chaa chaa bloggen

hmm guldfiske minne = anna!

kommer inte ihåg sist jag skrev men skiiit samma!

i fredags stack jag å j.p på rasten å hjälpte pp att flytta sista grejerna.. jag e en grym dörr hållare =D
seeeen blev de springa ryssberget för mig å andreas sen hem in i duschen
seeen leeet´s paaartY!
parkes plaaace sen altoona...gött kött!
j.p tappade mig, jag slog i huvudet å fick hjärnskaning inbillade jag mig.. j.p trodde jag skäma å gick därifårn...
SNÄÄLLT!
lördag: mådde jag skiiiiiiiiiiiiiiiit dåligt... j.p tvingade med mig på en gårunda på ryssbreget sen piggnade jag till =)
jag å totte åkte ut till falkvik på mamma-kalas.. trevligt med mkt att äte...tjooooge!
sen hem till macke där vi snodde med oss 3 glas.. uppps (obs har gett tillbaka dom)
sen RONDELLA....hööör å häpna! fiirst taajm för mig... har nog ingen komentar men de va inte värt 120!
lekte liite i lekparken..de va kul!.. vände lite gatskyltar de va suuuuper kul!

söndag macedonkan med pp å jp....

totte kom hem inatt 01.20 å lurade mig att han skulle av å spela fotboll jag fattade ingetingt.. anna nilsson har lagat mat idag =) jääätte gott tyckte jag men totte åt jätte lite så han gillade de nog inte =( haha
whaatever jag e grym!

längtar till helgen men kokar på jp å david som ska till calefornien =( WITHOUUT MEEE!

nu armageddon! mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0