T som i träningsdaaag!

Anna Aktiv
A som i aktiv... jadaaaa!... torsdag i all sin glans... ett steg nämre heelgen... wuhuu!
min dag då raa har jag spenderat först på jobbet.. inget spännande förutom att jag tömde en hål slagare över j.ps skriv bord å stol MOHAHAHAHAH
men jag ligger alltid på top 10 listan inne på kontoret.. theeey löööve me!

tränade boxnings grejen efter jobbet.. både jalle å sandy lekte latmaskar så fick stå där å va kung själv!
sen drog jag med pillan för att ut å gå innan vi mötte upp totte å ante å drog till gymmet där vi pumpade...
jag tog mig vatten överhuvudet å skulle ta samma vikt som totte i benkpress..slutade med att totte fick springa fram å rädda maj.. mohahah!
mitt motto: Inga vikter är för tunga vikter för mig! GAAAH!

imorgon är det fin fredag... jag å totte ska hem till mamma å pappa å käka för sen åker dom på söndag
=( HUUUR SKA JAG KLARA MAAJ?!?!?!?!...
men they deserv it =)
bara dom köper med sig massa saker hem till maj =)
på lördag ska vi till kaaaalmar å heja på IFK IFK IFK ÅÅÅÅÅÅÅÅH IFK!... kanske ska ta tåget ditt så alla kan festa eller ska jag köra... hmm.. men de kommer inte hända om dom andra dricker...
jag vistas inte nykter bland berusat folk... they getting on my neeeervs!

ajaaa nu ska jag kolla på jackson på tv...

leeejter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0