smartve!

HAA jag lyckades med det andreas satt med en hel kväll..
jag lyckades med de totte satt med en hel kväll... ingen av dom lyckades
BUT I DID
hur man får igång annas trådlösa internet!  jo de va en knapp på datan som
vi råkat stänga av..SMAAART! behövdes ett ljushuvud till sjukling för att lösa detta..wuhuuu
dom saknar mig on work men e tvungen å stanna hemma imorgon också =(
jag som aldrig never ever e sjuuuk.. eller jo fast jag går alltid till jobbet ändå... en gång
jag gick ditt när jag hade feber å typ somalia (kallar den de för kommer aldrig igåg va den heter)

whaaatever! harry potter race har jag å soffan haft idag wihuuu
min tv bestämde sig för att inte funka..ofcouurse varför inte göra
allt ännu jobbigare för mig?

fredag imorgon.. HAA soo whaaat?!?!
som vilken annan sjuk-dag som helst!

i beeee baaaack friskare än eveeer! NÄÄÄÄÄÄÄR?



goood niiight sleeep tiiight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0