paarty triiixs!

haha anna is baack!.. dagens:
j.p ber om en penna nere i magasin 8 för han mäter grejer så han har en tumstock också.. sen ringer han telefon
så jag tar hans tumstock så länge... går bort till fettet som dom smörjer maskinerna med
å lägger en stor klick under!..
ger tillbaka tumstocken med fettet rätt i j.ps hand.. hans tor heelt chockad sen blir de en katt å
råtta jakt som slutade med att jag åkte fast å fick spöööö.. haha nee de fick jag inte
men han kletade av fettet i mitt ansikte... hahahah funny.com

längtar tills på torsdag...1 april = anna får ljuga å driva med folk heeela dagen.. iblnad ändrar jag reglerna
å kör heela april istället..de e kul!

macke marco fyller år första april hahhaha.. han e ett skäääääämt =D


puss haaj häng daaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0