neeww week!

för alla er som bryr mig så vaknade totte KLOCKAN 4 i söndags vilket betydde att jag redan låg medvetslös av
hunger! anywaay vi kollade på resten av mjällby matchen sen skulle vi göra pannkakor
å där började stekspada slagge!.. vi hade gjort smeten när jag fick tag i stekspaden där säger totte:
- rör du maj med den så sticker jag ner till sölvesborharen å käkar pizza
- ååååååååååh sölvesborgaren

happ happ.. slutade med att totte gjorde pannkakor som vi skulle ha andra dagen å jag körde å hämtade pizza =D MUUUMS!.. helt felfri för en gång skull förutom att jag råkade betala båda vilket intre va meningen men
när jag kom hem låsasdes jag att jag va jätte snäll å ville bjuda han på pizza =).. SWEEET!
sen kom simon å stoffe å vi kollade på gossip girl (mot många brotester men jag hade diggan HAA)
sen kollade vi på wipeouut (som jag as gärna vill testa) sen ballar av stål (som e cp kul)

jag smet i väg till sängen liite obemärkt vid halv 12.. sov som en gris tills klockan ringde.. vakande.. hör röster!!!
idiot 1, 2 å 3 e forfarande uppe WTF!!
där kommer jag som en zoomibe å ska till jobbet när dom ska sova.. aaaah ingen bra start!

en rolig sak som hände på fruksoten.. andreas står å håller itt vattenglas heelt plötsligt losnar botten HAHAHHA.. torka torka ååååh ORKAA!

veckans misson.. skruva sönder johans penna minst 10 ggr per dag.. idag e de bara tisdag å han va vannsinig =) sweeeet.. plus jag knipsar ihop alla papper jag hittar på kontoret.. om jag e nöjd?.. EEH JAAAA!

NU VILL JAG BLI FRIIIIIIIIIIIIIIISK!

SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0