monopol!

jada monopol e thaa neew thiing!... de satt jag å fija å spelade igår haha..
de nya me med typ kredit kort haha heeelt cpit ju!!!
I goot neeeew york!
eller jag hade typ everygata.. FÖRUTOM vancoveeer.. aaaaah.
å fija körde 3 ggr jag hamande på en gata... men denna köpte jag innan.. första å andra gången FIIINE
men när hons ad e en tredje gång.. haha HEEEEELL NOOO
fusk fusk fusk fusk!... hon blev bankrut HAAA!

igår gjorde jag typsikt anna mooove... jag hade 864 kr kvar till på torsdag... huuur
lungt som helst.. anna går in på gina... beställer
anna har 64 kr kvar på konotot till på torsdag MOAHAHAHAH
tuuur jag ahr mina backup grejeeeer!
de löööser sig de gör de alltid!

nu e anna nilsson tröööött på sitt hår!
så nu blir de klippning (högst 1 mm) sen färg färg fääärg!.. bort med ljuust ljuuust ljuust
haaaallooo broown suuugger!

ikväll blir de hääng hos pilla pung å dampet (hoppas inte han e hemma
så jag kan köra mina party moooves MOHAHAH)

jag har gett totte underkänt i att ta hand om anna när hon e sjuk!
hrmf
de behövs mer övning tills nästan gång jag behöver en sköttare (slav)
heeela dagarna å nätterna.. vill ine bli smittad? pffffff!

ne nu forstätter operation städa bort alla tecken på sjukdom!

o.b.s  ni vet i gamla monopol så va ju hamngatan den billigaste!
i detta nya med städer så e de Gydyna i polen  SWEEEET!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0