lill lööördag!

wuhuuuu..igår va de snabb storstädning innan innebandy å trotts telefonen ringde heeeeeeela tiden hann
jag dammsuga lägenheten på 1 och en halv timme.. haha jag e faaan GRYM!
fast bytte i sängen med.. fruksot på sängen till totte satte sina spååår...örrrk å kladd!
JAG HATAR att bytta i sängen.. kom ihåg när jag va på läger när jag va liten fick alltid mina kompisar hjälpa mig
men hade varit liiite pinsamt att ringa efter hjälp  GAAH..
sist satte jag täcket på fel håll haha..

idag på middagen fick jag frågan av berra:
- Anna vill du vara med på 6?

hahaha han menade egentligen om jag ville vara med å spela kort så att vi blev 6...
han uttryckte sig bara lite fel... så jag satte mig så långt i från honom jag kunde... neeeee

jag gjorde också en groda... thommy (och annika) hade lämnat kylskåpet öppet så skulle jag leka miss duktig å sa liite ursinnigt:
- varför har du lämnat det öppet? du släpper ju ut värmen!

JAHAA... de blev bara FELFELFEL!

ikväll har jag å sandy corat... jalle skulle följt med men hon ringde kvart i 4:a å lät typ såhär:
- ANNA! jag vet inte när jag kommer hem bilen har lagt av på motorvägen! jag vet inte vad
jag ska göra!

hahah... hon tränade inte...

see yaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0