kriiiiiig!

idag har de varit krig på jobbet!
imorse kom jag in till kontoret till j.p å larsson heeeeeelt oskyldig å glad på morgon kvisten...
blir överfallen och ritad i ansiktet av en sprit penna!...inte OKEJ!
men alla som känner mig vet att jag inte den som är den.... så efter fruskoten
tar jag "bakhållet" in till kontoret så jag kommer bakom j.ps kontor... tar fram pennan sätter den vid han kind..
han vänder sig om.. hahaha PRICKEEEEN!..
han flyger upp å säger:
Anna du är död
Jag inser faran lägger pennen på ryggen med han efter mig kommer fram till dörren trycker på lås upp knappen
å öppnar.. BAAANG! dörren öppnas inte haha jag sprang istället rätt in i den...
knivig sits!... men jag täckte ansiktet så fick inte en skräma MOHAAHHAHA.. sen kom de massa folk å vi fick börja bete oss!

funny.com

fredag imorgon WUHUUUU!!!
nu ska jag hämta sandy sen e de träniiiing..feeeedt!

puss haj häng daj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0