ifk ifk ifk!!

helgen snart över IGEEEN!.. gaaaah!¨
i fredags fyllde på totte muhahah... vet jut vart jag fått min snabbhet ifrån =) thaaat´s my daddy!
efter vi varit i falkvik stack vi hem till per å chrisse.. där en full per å a.t va gaaaah!
hängde där liite lyssnade på musik.. sen kom julle å sofie så då drog vi.. neeee... men vi körde upp till lasses å löpte mat till totte i å med vi inte käkat heeela kvällen GAAAH!
när vi kom hem skulle vi betälla min biljett
SLUUUUUT!
så va ju heeela min kväll fördärvad.. totte sa att de fanns en liten chans att de skulle finnas dagen efter.. så 07.20 va jag uppe vid datan.. väckte totte.. men fanns ingen.. sen letade jag upp en läktare i närheten
för totte sa att de fanns en chans att dom slog ihop dom.. så jag chansade.. antingen stå själv å kolla på matchen eller me totte å colle så fick jag iaf se matchen =)
11.07 satte vi oss på tåget.. öppnade första ölen.. å va AS tröööötta!...
i karlskorna mötte vi upp colle sen fortsatte vi till kaalma... när vi kom fram vimmlade de av folk i heeela stan vi satte oss på en pub å drack liite.. sen tåghade vi ner till stadium med alla andra =)
totte hjälpte en kille upp från gatan som trillat å slagit i munnen.. de slutade med att killen trodde de va totte
som gjort de hahah.. naaw han skulle bara vara snäll =)
vi blev insläppte.. blev lite igenom kände sen upp på läkatren å jag slapp va själv wuhuuuu =)

å vaaa blev de sen dååå?.. JODA 3-0 wuhuuuu... för vi som e från göteborg vi åker aldrig hem med sorg WUUHUU!
sen drog vi till MD där jag tappade min plånbok när jag köpt mitt.. fast räkte med att totte kände i en ficka.. HALLÅ eleer... jag har adlrig andvänt den fickan in my laaalf... så whyyy?
tåget hem= seeeeeeeeeeeeeeeeegt!
jag å totte fick ligga i karlskrona i över 1 timme.. mjööö.. men sen kom vi äntligen hem... slängde os framför tvn.. å jag somna...
haha inatt har vi vänt på sängen..av någon anledning vaknar jag imorse å vi ligger raklånga på bredden.. skuumt!

nu ska jag städa lite sen in å hoppa på snotte =)

SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0