happy daaay!

jag e nog den enda som varit på topp humor heeela dagen på jobbet =)
jjag e inte skapad för att ligga hemma å va sjuk.. jag e ett damp barn som måste prata å göra saker heeela tiden!

men idag har jag haft liite över energi på jobbet.. haha vilket har drabat j.p å larsson mest =)
har skruvat sönder alla deras pennor.. sen tog dom mig å skulle måla maj i heela ansiktet haha..

sen på fikan.. hahhaha detta vaaa så kuuul!
j.p va uppe hos maj å andreas i kuren.. så när han skulle gå tog jag andreas äppelskrutt (skulle kasta den på johan)
å han bara
- anna ge maj lappen
- jag tog inte din lapp?
- sluta jag ser ju att du har den bakom ryggen
- ok då... här

han räkte ut sin hand.. jag la äppelskrutten där å han stängde handen innan han fattade vad som hände... hahhahhaha.. sen va de krig.. men jag kunde inte göra nåt annat än ligga på golvet å skratta!

roligaste komenatern idag:
- det är ditt uppgift
haha svenska 7!

hoppade spinningen idag..kändes som jag borde ta en lugn starta.. så va ute å promenixade istället =)
nu blir de gymmet me tottsi å pilla pung!

leejter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0