HALLÅ ELLE!

va ett taaag sen för tusaaan BAAD!

min bil funkar igen tjuhuuuu.. johan va min privat taxi heeeeeela förra veckan snääällt =)

helgen:
fredags efter jobbet å efter jalle hade klippt sig stack vi till simmhallen å simade =)
DUKTIGA! sen beställde vi mat med emma å sandra sen körde vi hem till jalle... där kollade vi på the children som va sådär...s juukt obehagliga barn iaf..örrrrrrrrrk äckelungar!
jalle va rally kalle haha!
sen precsi när jag skulle lägga maj ringer en full totte...KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR MAAAJ!.. ajaaaa snäll som jag e I did it =)
kom inte i säng förrens typ 3 sen upp vid halv 9 för skulle till kstan med muuuuschan =)
inne på veromoda stod jag å provade:
Mamma: passar den anna?
Jag: ja de gjorde den, men har tagit av den igen.
lite tystnad sen hör jag mamma:
åååh herregud förlåt mig.
en främmande tjej: de e ingen fara

jaa då har mamma sprungit in i fel provrum... hahahhahahahaha..kuuuuuuuuuuuuuuuul!

å alla ni som tycker jag e seg i affärer... I GOT IT FROM MY MAMA!...  jag fick damp!
 sen kom jag hem å pappa hade lagit min bil TJUHUUU!
sen kom totte å vi hade film å fläsk kväll/natt/morgon/dag =)

såå mr totte skulle hjölpa mig med mitt internet.. för just de jag fick virus så heeela datan har varit nere å ALLA mine grejer e VÄÄCK.. tack!

ajaa det som hände va att nu funkar inte mina tv kanaler heller.. haha BRA JOBBAT...åsna ;)

nuu har jag precis tränat,.. berg fick typ kramp.. de va kul.. nu ska jag byta om sen hämta totte sen ska vi till gymmer.... han bad maj bli han personliga tränare... viiiisst kan jag väl va dåå... hollywoood neeext... NJAAA!


SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0