doktigt!

jag ahr kommit på en greeeej!
bara jag orkar å palla så kan jag fixa typ allt aaall by myseelf!
(hoppas inte du läser detta tutte) nee men inte riktigt llt men MKT.. jag e både snicare å tekniknissa!

anywaay idag håller jag på att städa ut alla mina baselusker! föör jag ahr ingen feber mer =D
iaf bestämde mig för att dammsuga datan..(don´t) asssk... swooosch sa dde sen flög tangenten J in
i dammsugaren... kraaaap! så jag skulle öppna påsen å leta upp den...
så detta misson började jag på men avslutade lika snabbt när jag upptäckte hur liite man
såg ner i påsen.. å rota där? neeeeeej tack!

ikväll kommer fiiija å elvis.. as länge sen vi träffades.. lite halv kassa men vi jobbar på de =)
sen imorgon ska min egen pilla pung laga mat till oss sen ska vi hyra film
å äta äta äta äta...
för på måndag börjar träningen igen.. å de kommeeeer bli såå skönt!
för jag får ju snart dampet å ligga framför tv heeeela tiden..... not my styyle!

neee nu ska jag kolla klart på filmen!!

LEEJTER

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0