bakfull en tisdag!

Nu har jag varit bakfull i 3 dagar sweeeet de måste betydda att jag utförde en grym weekend!

i fredags fyllde ante år jag sa grattiis han ignonerade så nu e vi inte vänner längre
HAA vilken förlust för honom!
anywaaay... jag va.. vad ska jag kalla de minst sagt toppad heeeeeeeela fredagen.. fick inte tag i parkelito så jag kokade men de blev heeeelt oväntat..eller nee...feeest!
vi sjöng som lips som idioter jag lekte med allihopa men mest med andre mohahaha...sooooooooopa!
sen kan jag nog inte utala mig mer om den kvällen för de e liiiite dimmigt!
men träffade martin på toooona WUHUUU as lääänge sen!
de blev en galen fredag....... och löradag!

vaknade heeeelt väck fattade ingetint.. ringde parke KOM MED FRUKSOT... de gjorde hon =)
sen gick vi till hennes jobb... vid detta staiumet var jag fortfarande full.
efter de skulle pillan bjuda på fruskot nr 2..muuums.. ringde med maj j.p sen åt vi å åt å åt..
nybakat bröd å svart rostat bröd..muuums!
efter de åkte jag med j.p å "jobbade" sen hem till honom å drack två välförtjänta öl sen va man i topp form igen =)
drog till boden sen till totte å kompani med maaat =)
sen drog jag hem å duschade sen stack jag,pillan, j.p å martin ut till trädenborg å grillade hamburgare FEEEDT!
sen skilldes vi åt.. ja å pillan sjöng lite innan vi drog ner tll parkeliiiito där de va fuuullt ös medvetslös!
å min uppgift för kvällen va att skrämmas å ge folk tinitus å försöka döda jalle i förtid haha neeeee
efter pillans tjat tjat tjaaaatande om puls va de dags...längst fram stod hon heeela kvällen!.. omg!
jag drog hem liiite i förtid...somnade... vakande med 1 miljon missade samtal!
j.p kom med frukost å vi kollade på vasaloppet... haha viiiilka töntar de finns.. va vääldigt roande... sen drog han å jag tog kraften till mig å diskade.. sen hämtade jag totte å simon å vi åt pizza å kollade på film. sen slaggade dom hos mig!
totte va knappt störig han höll mig vaken tills kl 4... varje gång jag höll på att somna kom han in å hoppade på mig å gjrorde mig pigg... tills han till slut själv gick å la sig...fast då va han självklart inte trött.. så terra anna fortsatte.. detta resulterade till att jag va ett vrak igår ¨på jobbet.. haha

å inatt vakande jag av ett jäääämmra krass... då välte totte ner en lampa haha... typsikt han...
han fick lyx imorse frukost på sängen.. jag e underbar jag lovar!


med detta inägget jag jag konentera 3 saker..
1. de e räätt långt
2. jag åt rätt mkt i lördags
3. sömn e viktigt!


peeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0