baad staaart!

jag glömde ställa klockan igår innan jag la maj..UPPPSSSS...
vakande till imorse å tyckte de va as ljust.. kom då på att jag inte ställt klockan... tar mobieln 06.55
haha vadå tuuur? börjar 07.30... men why vaknar världens tröttaste anna av sig själv 06.55?..
jag e gryyym!!

har ett litet problem till.. jag vet inte om jag ska till tandläkaren imorgon eller inte?...
de e så här då va att jag hade tid imorgon 08.30 men skulle ringa å avboka den idag.. men när jag ringde hade dom stängt telefon grjerna så då skulle jag försöka prata in ett medelande.. de lät massa konstiga saker så jag vet inte om jag lämnade ett medelande eller inte?
så nu vet jag inte om jag ska till tandläkren elle inte...

idag gjorde jag partytrixs i matsalen.. skruvade ner mikrougnarna på svagaste värmen mohahah.. så man fick typ värme sin mat i 6 min innan de blev varmt =).. POPULÄRA-PARTY-TRIIXS-ANNA!!!

 

Peaaaace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0