anna <3 heeeelg!

me lööve heelg synd att den e öveeer.. längtar redan tills på fredag..

snabb överblick:
fredag:
käkade middag hos j.p sen festade vi där sen gick vi till altooona!
lördag:
åt på statshotellet med massa folk å drack å snackade sen hem en sväng sen till ola sen till altoona (i 10 min)
sen till lill davy sen hittade jag parke å mucke i grodparken så fick gå hem med dom sen sov jag hos parke...
idag:
frukost hos j.p sen kom berg å krook till parke å jag bestämde mig för party trixs!
jag la i mitt gamla tuggummi i flaskan sen bjöd jag krook på den.. hon fick tuggummit i munnen HAHHAHAHAHAHA
suuuuper kul!

ikväll kommer min rooommie... man on the caoutsh (soffa på eng) mr T totte



leeeejter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0