WUHUUUUU

in the summer taajm when the whether is NOOOT HOOOOT!

MEEEN DE GÖR INGET FÖR DE E SÅÅÅ SUPER gidd veckor framöver!... denna veckan WUHUU nästa vecka WUHUUU!... meen jobbar torsdag å fredag! suuuuck!
peetttooo å hennes sviiin kompis kommer imorgon kväll å ska bo här till söndag då vaaaaa!

helgen som gick BTW whaaat a heeeelg <3 <3 <3 awsuuume!
fredag: brännboll med jobbet, jag slutade 12 för att vara grindvakt..gidd... drog med maj totte parke å pp!
dom utsåg maj till brännare... va lite jobbigt efter några öl när de helt plötsligt flög 5 bollar mot maaaj!
men vi va kungar..mitt å pp´s lag vann no matther vad dom andra sägeeeer!

lördag: hämtade pp på cykel stack ut till falkvik å åt sen kom j.p å körde oss till trädenborg..SVIIIN KALLT!
hem till falkvik igen sov i solstolen några timmar!
sen stack jag å j.p å köpte griill maad å bjussade på grill på sommar vägen!

där blev jag å pp polar med två brudar.. hoppade studsmatta å hade oss,,... ju mer dricka jag drack desto vågligare blev jag... akrobat-anna! till slut skulle jag ge maj på denna framåtvålt,...omg... alla stannar..kollar... jag hoppar... landar på huvudet HAHAHAHAHHA... AAAAAAAAAAAAAAJ!

roliagste ever: på altanen va de såna här hela glasdörrar, när jag gick förbi ena gången till toan så tryckte jag maj mot en för det var så trångt!, när jag kom tillbaka å ska gå förbi igen bestämmer jag maj för att luta maj lite bakåt... problemet va att någon hade öppnat glasdörren så jag trillade baklänges... FRAMFÖR ALLA!
inte alls pinsamt!

har kommit på varför jag misslyckades med pulvermosen... jag tog 7 LITER vatten istället för 7 DECELITER!
bagateler!


NEEEE fredag: hoffmaestro
lördag: ROOOOOOOOOOOOOOOOCKEEEEN

sol bägge dagarna...taaack haaaaj!



                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0