tjena polarn!


måndag imorgon IGEEEN!... hoffmaestro va såååååååååååååå bra i fredags.. vi dansade till parke stukade foten
sen dansade vi liiite till!!
j.p va piss nitad så därför glömde vi miso i kristiansstad sen baaaahahaha!
jag trillade nerför trappen pinsamt men sant, träffade sabina som snart ska ha bebbe =)

petto å frida stod och skrek genom brevinkastet tills jag å parke tillslut betämde oss för att gå å öppna å fråga vad dom ville!.. dom lånade duschen och soffan, jag å parke fick slåss om tecket heeela natten!..
jag köpte en hamburgare på lasses med ägg å bacon FY FAAAN vad äckligt!..ägg + hamburgare = hallå elleee!

klockan 6 låg jag å parke å eminem å sjöng i´m not afriad ! petto å frida gav upp kl 9 å begav sig till någon annan lägenhet för att sova lite mer!

jag å parke å j.p haltade iväg till ica å träffade princ charmig sen till kaffe huset å käkade frukost, j.p åt lasange till frukost å jag å parke knäckebröd!... sen va de hitta nemo å öl på schemat.. där stötte vi på en sjöhäst som va H20 intolerant.. jobbigt å bo i vattnet då!.. men det är bara film...skit rolig film!...tjena polarn! simma simma simma!

träffade david, pirre å j.p på kinan å käkade, jag beställde så stark mat att jag knappt kunde äta de.. men med hjälp av 2 öl å lite av parkes H20 så klarade jag lite! vi körde lite kina skämt:

vet du vad kinesen sa när han skulle råna banken?
- upp med häänderna detta ää ett lån


hahahahahahahhahahah...flum anna fick vääärldens skrattanfall slutade aldrig.. jag skrattar faktiskt ännu!

pirre körde klassikern med springnota... pinsamt... kinesen frågade lite snällt på brytning:
- vem ska betala för pojken?

jag å parke fick inte gå föns pirre kom å betalade... nästan kidnappning om ni frågar maj!.. sen gick vi hem å lekte idol sen körde mamma karin ut oss till rocken där vi rockade lite sen gick vi till campingen å träffade alla så kallade vännerna! blev en tidig kväll för maj...
tur att jag inte hade band in.. eller joo just det de hade jag ju!..
tur att jag va inne så mkt.. neeej just de det var jag ju inte!

fick stå ut med petto inatt...jobbigt värre... men jag sov å sov å sov å sov!... det har jag gjort hela dagen, och ätit!.. ska ta maj en funderade vilken veckodag jag ska förlåta totte!..vi får seeee!

frysta strutar kan ju inte vara gott parke?

tur att jag betalar mina räkningar med samma ocr nummer varje gång.. begriper inte varför man måste ändra de?.. har iaf fått lite betalningspåminnelse... ritchie e kung!

vi ses...godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0